Zupa un muša

 

– Viesmīl, man zupā peld muša!

– Nevar būt, kungs, mušas neprot peldēt!


-Oficiant, man zupā muša!

-Labu apetīti, Zirnekļcilvēk!


– Oficiant, man zupā ir muša! Ko tas nozīmē?

– Atvainojiet, kungs, es pienesu ēdienus, nevis nodarbojos ar zīmju tulkošanu!


– Oficiant, kāpēc man zupā ir beigta muša?

– Kurā vietā viņa ir beigta? Paskatieties, cik dzīvīgi kustina kājiņas.


– Viesmīl… manā zupā ir muša….apmainiet!!!

– Diemžēl mums mušas beigušās.


– Oficiant! Manā zupā ir muša!

–Neuztraucieties! Tas zirneklis, kas sēž uz jūsu maizes tūlīt to noķers!


Viesmīl, Viesmīl!!!? Manā zupā peld varde!!!

– Atvainojiet, cienītais, muša ir atvaļinājumā.


Skopulis atrod zupā mušu, sagrābj to ar diviem pirkstiem, tur ar galvu uz leju un kliedz:
– Tūlīt spļauj ārā manu zupu!


Eksotiskas virtuves restorānā:

– Skaties, viņiem ēdienkartē ir ziloņa gaļas zupa!

– Nepatīk man tā mode no mušas taisīt ziloni…


– Oficiant, manā zupā peld dzirdes aparāts!
– Ko, lūdzu?…


– Oficiant, manās mušās ir zupa!…


Paralēlajā pasaulē:

Zupa: – Manā oficiantā ir muša!


Students:

– Viesmīl, manā zupā ir muša! (bažīgi) Vai par to arī būs jāmaksā?

11632

Posted on 24 decembrī, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Komentēt.

Komentēt